Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  0,03 zł , zmiana od tamtej pory: -66,67%

Reconquest napędza InSanity - wnioski z googleTrends i SteamDB

Zgłoś do moderatora
Dotychczasowy największy all-time peak - 691 w grze Afterfall InSanity był w październiku 2014. Wtedy było też największe zainteresowanie i największy ruch. GoogleTrends pokazuje, że premiera 1 epizodu Afterfall: Reconquest wywołała podobne zainteresowanie InSanity co w październiku 2014. Dodatkowo wykres na SteamDB potwierdza stopniowe zwiększenie się liczby grających InSanity od dnia premiery Afterfall Reconquest.

W celu uściślania zainteresowania InSanity odbyła się wtedy promocja rozdawania darmowych kluczy na Steam więc zainteresowanie było ogromne. Tym razem żadnej promocji nie ma, gra jest sprzedawana pe pełnej cenie a zainteresowanie przynajmniej w wyszukiwarkach google to samo. Wniosek jest taki, że warto śledzić równocześnie poczynania obydwu tytułów.

linki do analizy wykresów

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
NICOGAMES 0,00% 0,01 2015-07-01 16:33:44
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.