Krótkie podsumowanie faktów dla akcjonariusza i gracza (jeżeli są tacy wśród akcjonariatu) zamiast pisania o nie wiadomo czym
1/ Plan wydawniczy zakładał wydanie gry w czerwcu - wydano w lipcu ( w ramach EA)
2/ Plan wydawniczy zakładał wydanie gry w pudełkach po premierze wersji cyfrowej - jeszcze jej nie było
3/ Plan wydawniczy zakładał wydanie InSanity na Xbox360 - nie wydano (gra jest zrobiona - nawet redaktorzy z gamezilli grali w grę na konsoli) i nie wiadomo czy ktoś to będzie chciał po 3 latach.
4/ Gra jest robiona przez kilkuosobowy zespól + outsource wyzwanie jak cholera jeżeli ma to być nawet 2-3 h grania, jakość jest co najmniej dobra, jeżeli skończą grę na poziomie 6-7 Metacritic, będziemy bili brawo.
5/ To co na razie powstało cieszy się zainteresowaniem community, sprzedaż EA i ilość graczy nie powala ale to jest 1h gameplayu na razie wiec nie będzie więcej widać na steamcharts
6/ Oceny recenzentów są lepsze niż poprzedniej gry - oni na razie oceniają potencjał bo to Preview
7/ Są spóźnienia z produkcją moim zdaniem ok 2 miesięcy a to może jeszcze na koniec urosnąć - zakładam premiere w grudniu/styczniu
8/ Nie prezentują nowych materiałów (mając kilka osób może im brakować mocy produkcyjnych na wytwarzanie contentu marketingowego).
9/ Rynek nie przyjmuje obietnic i planów więc jedynym krokiem - moim zdaniem słusznym - jest skupienie się na produkcji
10/ Kryzys jaki dotknął spółkę może zostać zażegnany solidną produkcją, która się sprzeda przy minimalizowaniu kosztów wytworzenia.
No to 10 punktów realnie opisujących sytuację. Dzisiaj można śmiało powiedzieć że te kilka osób robi solidną robotę z żelazną konsekwencją. NIe podoba mi się brak informacji o postępach i formalnego przedstawienia planów aktualizacji, bo można by estymować coś więcej, ale przyjmuje to z rezerwą, że jakość produkcji będzie lepsza a koszty duuuużo niższe.
Pomysłów poza zamknięciem biznesu nie ma, więc moim zdaniem niech robią byle w przyszłym miesiącu podali konkretny plan zakończenia produkcji bo to już na pewno wiedzą zarówno Zarząd jak i twórcy.