Vivid Games zaprezentowała wyniki za luty.
Spółka skupia się na intensywnym rozwoju Real Boxing 3.
Spółka wypracowała w lutym 1,28 mln zł przychodów. EBITDA jest na poziomie 0,29 mln, a finansowanie jest zabezpieczone m.in. dzięki nowej umowie kredytowej, zawartej w lutym.
“Wyniki za luty są nieco lepsze od styczniowych, mimo krótszego miesiąca, co jest pozytywnym sygnałem. Mierzymy się jednak nadal z wyzwaniami, które wynikają ze zmiany kolejnych przepisów dotyczących prywatności użytkowników. Wpływają one negatywnie zarówno na efektywność kampanii płatnego pozyskiwania użytkowników, jak i monetyzację reklamową” - komentuje Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.
“Prace nad Real Boxing 3 są dla Spółki priorytetem. Najnowszą, wewnętrzną wersję gry zaprezentuję potencjalnym partnerom podczas GDC w San Francisco. W ramach wewnętrznej optymalizacji przesuwamy zasoby pomiędzy projektami, tak by maksymalnie wykorzystać posiadany potencjał i inwestować w projekty o najwyższym potencjale zwrotu” - dodaje Gamracy.
GDC 18-22 marca, lecimy? :D