Z raportu za 3Q2022: "Nasz nowo rozwijany produkt „AI Stylista Modowy” już się uczy i sam generuje testowe stylizacje oparte na „garderobie kapsułowej” – co to jest i dlaczego jest to takie ważne, wyjaśniamy w dalszej części raportu. Jednak widzimy już teraz coraz większe zainteresowanie naszym rozwiązaniem. Dlatego zaczynamy planować komercjalizacje pierwszego modułu
„AI Stylisty Modowego” (wersja dla B2B), tak aby pod koniec I kwartału 2023 roku można było zaoferować klientom wersję handlową tego rozwiązania. Jednak od strony komercjalizacji, projekt wymagać będzie dalszego wsparcia finansowego. M.in. z tego powodu podjęliśmy w październiku 2022 roku działania zmierzające do umożliwienia przeprowadzenia podwyższenia kapitału poprzez emisję nowych serii akcji (o czym informowaliśmy raportem bieżącym ESPI nr 10/2022). Aktualnie twa proces przygotowania nowych emisji (skala, forma itp.) wraz przygotowaniem WZA Spółki".