Dnia 2007-08-31 o godz. 11:54 monkun napisał(a):
> Wraz z mężem postanowiliśmy ubiegać się o kredyt hipoteczny
> na zakup mieszkania. Dodam, że nigdy wcześniej nie
> składaliśmy wniosków o kredyt ani nigdy wcześniej nie
> braliśmy żadnego kredytu.. Mąż posiada wyłącznie kartę
> kredytową, ale jest to karta korporacyjna i nie ma na niej
> zadłużeń.
Sprawa wygląda w ten sposób: złożyliśmy wniosek
> do banku ( za pośrednictwem doradztwa finansowego) i
> wczoraj otrzymaliśmy telefon od Pani z doradztwa, że
> rozmawiała z kimś z banku i powiedziano jej, że nasz BIK
> został zablokowany.... Nie rozumiem jak mogło do tego
> dojść?! To przecież nasz pierwszy kredyt. Po czyjej stronie
> leży wina?! Jak to można rozwiązać. Dodam, że kredyt ten
> musimy uzyskać do 20 września, w przeciwnym wypadku
> stracimy dużo pieniążków, które daliśmy w ramach zaliczki.
> Proszę o pomoc.
Jeśli państwo nie macie pojęcia co się stało i jaki bank przekazał do BIK nieprawidłowe dane powinniście zwrócic się do Biura Obsługi Klienta o przesłanie raportu STANDARD bądź PLUS. Szczegóły i procedurę znajdziecie państwo na naszej stronie internetowej www.bik.pl Potem musicie państwo załatwić sprawę z bankiem, który przekazał nam tę informację. Skorygować dane w BIK może tylko ten bank.