Dnia 2025-11-01 o godz. 17:45 ~Lu4xigi napisał(a):
> Decydujcie sami i oceniajcie też o inne opinie, argumenty!
https://i.ibb.co/wNkPdPkt/za-obnik.pnga tu przykład kompletnego "odlotu"
a. braku rozeznania w temacie bolączek transportu
b. podszycia wypowiedzi argumentem politycznym czemu przeczy we wpisie wynik finansowy w chwili oddawania władzy w 2023 jako przykład, do od 13 grudnia 2023 jest tu kaastrofa
c. PKP Cargo, w żadnym grobie nie leży, chce drgiej szansy ale nie jest nie do zastąpienia a sam argument o zdolności do transportów dla WP odpada, WP stać na samodzielną logistykę i trzeba to też wyjśnić ile wagonów wszelakich ma WP jako własność.
Skazanie obronności kraju na zależność od jakiego truposza jest nieakceptowalna w żadnych warunkach, pokoju i wojny oby tej nie było....
Po pierwszej kadencji PIS, Prezes PKP Cargo Warsewicz w latach 2019-20 widział konieczność szukania alternatywy do węgla i innych tow. masowych i to na jego idei w drugiej kandencji PIS taka osoba jak Zarządca sądowy w ogóle może mówić o przyszłości intermodalu ...Niestety Covid, wojna na UA ale i polityka UE doprowadziła rękoma nieudaczników jak jakaś Usula co rozwaliła armię niemiecką do katastrofy a PKP Cargo ponosi skutki transformacji i szaleństwa Green deal, fanatyzmu klimatycznego....
Ufam że na forum są osoby które zechcą spierać się na argumenty,
jeden tylko wymóg: dla dobra PKP Cargo a nie własnego.