Mysle ze tu bardziej chodzilo o to, ze przy 0 kosztach i braku UA wzrastaja przychody, a jak wiemy im wiecej ludzi i graczy tym z miesiaca na miesiac beda wieksze przychody.
Trzeba dorzucic ze jakas czesc ze sprzedazy paczki na humble (82k sprzedanych kopii po 11e, gdzie bylo 7 gier) tez dostana, niech to bedzie nawet 1e, do tego cos tam sie sprzedalo lepiej drifta na promce na xbox, do tego dochodzi kasa za sprzedaz drifta na konsole od premiery, wiec mysle ze spokojnie ten i przyszly kwartal beda miec spokojny jesli chodzi o kasę.
A nie zapominajmy ze drift sie rozwija, w pazdzierniku ma byc premiera w japonii na PS, pewnie w tym samym czasie bedzie kolejny patch, CMSR na switcha pewnie tez cos tam sie sprzedaje, wciaz czekamy na kolejne dotacje, no i w produkcji 2 gry ECC + car zombies z boombitem.
Znow mamy tu potencjał na przyszlosc, po 2 letnim marazmie, co prawda kurs nadal szoruje po dnie, dlatego przydalyby sie w koncu twarde dane, ze jednak cos potrafią zarabiac i miejmy nadzieje ze juz w nastepnym raporcie przyjda te oczekiwane wyniki.