dokładnie
każdy kto ma jakiekolwiek doświadczenie z branżą IT wie, że to nieprzerwany rozwój systemów, produktów i każda firma która wchodzi na rynek i walczy o klienta musi być elastyczna.
szczerze to wolę widzieć stratę po kosztach poniesionych na rozwój niż sztuczny zysk po oszczędnościach na czym się da
każdy kto inwestuje w tą spółkę musi wiedzieć, że inwestuje także w grono jednych z najlepszych specjalistów AI w tym kraju...
kilka kolejnych dużych umów, monetyzacja umowy z Orange, monetyzacja Smart Search które ostatnio było za darmoche i jesteśmy w domu....
takie mamy czasy, że firmy ostatnio szukały oszczędności gdzie się da więc mogły nieco odwlekać decyzje o inwestycjach w swój e-commerce, lecz docelowo rynek wymusi od nich takie inwestycje...a każdy sprawny manager wie, że jeżeli jakieś narzędzie faktycznie generuje wzrost sprzedaży to musi zostać zaimplementowane co będziemy widzieć jesienią........