Dnia 2018-02-21 o godz. 11:02 ~jaś napisał(a):
> Sami fechowcy,to widać.Tam chyba tylko Pan Szwarc twardo stąpa po ziemi,może dlatego że nie jest z marketingu tylko finansów
Ja fachowości tych ludzi ocenić nie umiem bo sam się nie znam. jestem tu tylko dlatego, że lubię piwo, znam się na piwie i mam sentyment do marki (niewielki). To jedyna spółka na NC którą obserwuję i tylko dlatego że to browar. Mam tego mało, ale mam, w dodatku wciąż z sensowną IMO średnią, (choć sprzedaż teraz oznacza ok 50% straty :D, no ale ja sprzedawać nie planuję).
Uważam, że gdyby się postarali spokojnie wciąż mogą wypłynąć, ale jak mówię się nie znam. Ale Pinta buduje swój browar, inne beczki budują jeszcze większy. Będą powstawały kolejne. To jest czas aby produkcję z Kamionki przesunąć z kategorii pijalne i nawet spoko do poziomu piwa które może jakością innowacyjnością i MARKETINGIEM konkurencyjnego dla kraftu. Na dolnej półce apełnionej tatrami i harnasiami IMO nie ma miejsca dla browaru z wydajnocią 50khl/rok.