Dnia 2018-02-20 o godz. 10:10 ~jaś napisał(a):
> Okazuje się ,że nie każdego jednak stać na inwestycję w biedny,zaniedbany,zdekapitalizowany Browar
> A marketing,czy aby Prezes nie jest specjalistą wysokiej klasy ,od marketingu właśnie?
> Coś mi tu nie pasuje,to właśnie marketing powinien hulać idealnie
Dlatego liczę że coś się ruszy bo moim zdaniem browar w kamionce może spokojnie konkurować z innymi rzemieślniczymi browarami ale potrzeba mu świeżego ducha, nowoczesnego marketingu i zdobycia przychylności beer geeków co nie jets niemożliwe. Ale porównajcie sobie etykiety i idee i wszystko dookoła np podróży kormorana i marki konstancin
http://www.browarczarnkow.pl/konstancin-stout-owsiany-ciemny/
http://browarkormoran.pl/piwa-browaru-kormoran/podroze-kormorana-coffee-stout/
Przy czym browar Kormoran to 20tys hl rok, a browar w kamionce 30tys hl. kormoran też nie ma samych piw genialnych, ale ma kilka dobrych i kilka znośnych, jedno imperium prunum które robi im gigantyczny hałas dookoła marki.