Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  7,46 zł , zmiana od tamtej pory: 38,78%

Re: Trzeba się uczyć

Zgłoś do moderatora
Dnia 2025-04-07 o godz. 23:04 ~axa napisał(a):
> Dnia 2025-04-07 o godz. 22:30 ~Nowicjusz napisał(a):
> > Trzeba się uczyć od Trumpa jak należy dbać o swoje interesy. Oby premier RP tak potrafił robić zamiast wszystko sprzedawać i niszczyć.
>
> najlepszym nauczycielem dbanIA o swoje jest jeszcze lepszy nauczyciel jednowładztwa na swiecie góru Orbana i le pen Herbert Kickl  i szlachcica z rodu Pomian ZSTĘPNEGO ZASŁUZONEGO OFICERA ARMI CZARSKIEJ W WOJNIE KRYMSKIEJ Z TURCIĄ TO PUTIN I GDZIE AKTA WSZYSTKICH OFICERÓW ARMII CZARSKIEJ I ICH POTOMKÓW SĄ ŚLEDZONE DO DZIŚ NA ŁUBIANCE

I ŻEBY NIE ZACZYNAĆ DALSZYCH WĄTKÓW TO : JEDNI SŁŻYLI BO BYLI WCIELANI SIŁĄ POD GROŹBĄ OBOZU KONCENTRACYJUNEGO DRUDZY DLA CIEMIĘŻCY SŁUŻYLI Z PRZEKONANIA I Z IDEI

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
PGE -2,17% 10,35 2025-09-19 17:00:50
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.