Forum Czat inwestorski: Redan

Re: Top Secret

Zgłoś do moderatora
Jest prawdą, że wprowadzenie zmian w produkcie Top Secret nie idzie dostatecznie szybko.
W połowie 2013 r. przeprowadziliśmy ponowną analizę źródeł problemów i wdrożyliśmy program naprawczy.
Zakłada on:
1) zdefiniowanie grup docelowych klientów i ich potrzeb osobno dla marek Top Secret i Troll - nastąpiło w 2013 r.
2) rozdzielenie w związku z tym sieci sklepów Top Secret i Troll - nastąpiło od 1.03.2014 r.
3) precyzyjne określenie jakie grupy asortymentowe, o jakich cechach (kolorach, kształtach) mają być dostępne w sklepach w określonych momentach w czasie - coś innego w maju na komunie, coś innego w sierpniu do szkoły/pracy itp - wdrożone na poziomie planowania kolekcji od jesieni/zimy 2014
4) wdrożenie regularnej analizy towarów dobrze i źle rotujących - wdrożone od jesieni/zimy2013
5) dostosowanie poziomów pierwszych cen do rynku - wdrożone od jesieni/zimy 2013
6) lepsze planowanie kolekcji pod kątem specyfiki naszych kanałów dystrybucji - plany zbudowane na jesień/zimę 2014

to przyniesie dalszą - bo w 2013 r. nastąpił jednak progres - poprawę wyników części modowej w 2014 r.

Jednak w dużych miastach, gdzie jest najsilniejsza konkurencja, na pewno mamy także problemy z pogarszającym się wizerunkiem marki. Od wielu lat nie prowadzimy aktywnych działań promocyjych na poziomie ATL podczas gdy konkurencja to robi intensywnie.
W związku z tym planujemy powrót do tych działań, gdy będziemy pewni, że dostarczony towar do sklepów osiąga wymagany poziom. To może nie nastąpić jeszcze w tym roku.
  • Top Secret Autor: ~Andrzej
  • Re: Top Secret Autor: boguszkruszynski_redan