No niby proste, ale na świecie firm typu ICPT w segmencie Heavy jest mało. Też mały rynek, który będzie dynamicznie rósł. Też nie jestem jakimś specem od technologii. Ale już mają długoterminowe umowy na dostawy więc już jakieś przewagi są w postaci relacji z kontrahentami. Dodatkowo mała ilość tego łańcucha jest zlokalizowana w Europie. Głownie są dla samochodów osobowych. Nie sprzedają tylko do Solaris. To, że ich Denis wybrał producent z Anglii też musi o czym świadczyć. Nie jest też proste zmienić dostawcę. Chodzi o jakość produktu, widocznie jest dobra. Druga sprawa w magazynach też mają przewagę. Bo zużyte baterie z autobusów nadają się do magazynów energii. Co jest znaczną przewagą w postaci obiegu zamkniętego, który też jest kluczowym zagadnieniem w polityce UE.
Jakby to było takie proste to by to robiły firmy jak Solaris czy Denis we własnym zakresie. Widać nie robią. Czyli proces nie jest taki prosty jak się wydaję.