Wypuszczajac nowy produkt nikt nie wie jakie beda zwroty oraz ile bedzie kosztowal jeden gracz. W duzym skrocie zwrot liczony jest na podstawie modelu, wlasciwego tylko dla danego produktu. W 99% przypadkow nowy produkt nie zarabia na siebie w pierwszych miesiacach bo jest nieoptymalny. W 98% przypadkow nie zarobi na siebie nigdy (to sa statystki rynkowe)Kolejna bariera jest skalowalnosc. Im wiecej wydajesz tym koszt jednostkowy rosnie. Czasami mozliwe jest utrzymywanie produktu na malych wydatkach, ale tutaj szukamy drugiego FC.
Tak wiec kolego, duzo gadasz, malo wiesz i co wiecej jestes bardzo uparty z klapkami na oczach. Wiele osob bedzie mialo do Ciebie pretensje jesli wydarzy sie najprawdopodobniejszy scenariusz.
Widac ze instalacje maleja, grossingi takze, na ogol jest to zmiana marketingu, wylaczenie do czasu duzego update'u, podkolorowywanie wynikow (vide FC)
PDK