Porównaj sobie średnie peaki prologu za ostatnie 5 miesięcy przed premierą gry:
1. Prison - 597, 205, 202, 104, 103 (śr. 242).
https://steamdb.info/app/1431610/graphs/
2. GSS - 269, 226, 94, 125, 125 (śr. 168).
https://steamdb.info/app/1528080/graphs/
3. Succubus - 28, 28, 31, 50, 54 (śr. 38).
https://steamdb.info/app/1344350/graphs/
Filmiki z rozgrywką youtuberów przed premierą gry:
1. Prison - 6,87 mln
https://www.youtube.com/watch?v=YpOiKJ7ebmo&t=1073s
2. GSS - 1,29 mln tyle miał ten filmik przed premierą. Dopiero po wydaniu gry doszły inne z większą widocznością.
https://www.youtube.com/watch?v=fQLnhSN1FCk&t=40s
3. Succubus - 374k tyle miał przed premierą.
https://www.youtube.com/watch?v=rOqzoOSnLlc&t=8s
Ilość pobrań prologu Prisona - 665k (trzy tygodnie przed premierą pełnej wersji gry, prolog wydany 20.05) vs GSS - 362k (prolog wydany 28.04), o Succubusie nie wspominając.
Wymieniać tak można dalej (Prison liderem Steamlikes, GSS i Succubus przed premierą nigdy nie były w top 10).
Z Succubusem było trochę myslenie życzeniowe. Chciało się aby to był sukces (też byłem w tej grupie), ale ryzyko jednak było znacznie wyższe głównie z uwagi na tematykę gry. Tutaj jest zupełnie inaczej - to SYMULATOR.
Nie wiem czy gra pójdzie drogą HF i GSS, ale są ku temu przesłanki. Gwarancji sukcesu nie ma oczywiście nigdy.