Na razie dzisiaj Prison ma dokładnie 71 nowych osób (15012 - 14941).
Pisałem o przyroście społeczności - fakt. Napisałem też o kilku innych zmiennych dzisiaj oraz wcześniej.
https://www.bankier.pl/forum/temat_prsion-vs-gss,50165715.html
Oczywiście przyrosty to nie jest jedyny i najwazniejszy wskaźnik, ale jednak dosyć istotny.
Junkyard czy Bum to symulatory ale ze starą niezbyt "odświeżoną" jednak wihlistą przed premierą.
W przypadku Prisona jest inaczej. Najpierw demo w październiku zeszłego roku, a następnie prolog w maju tego roku wyrąźnie pobudziły wishlistę gry co ewidentnie widać na wykresie.
https://gaminganalytics.info/gbwish_chart/842180
W dniu premiery gra pewnie będzie na najwyższej pozycji w swojej historii podobnie jak GSS
https://gaminganalytics.info/gbwish_chart/1149620
Junkyardowi było do tego daleko.
https://gaminganalytics.info/gbwish_chart/671970
Poza tym oceny - Junkyard pierwszy prolog - 48%, drugi - 73%, sama gra - 57%.
Prison ma 91% prologu czyli tyle samo co GSS.
Poza tym staram się uczyć na błedach i dlatego nie uwierzę już w sukces żadnego horroru z grupy PLW przed premierą. Zawiodłem się kilka razy i wiem też, że gatunek ma znaczenie, a grupa PLW symulatorami stoi.
Oczywiście nie da się dokłądnie przewidzieć wszystkiego, ale jednak pewne rzeczy można wyczytać odpowiednio wcześnie i to staram się robić.