Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  0,83 zł , zmiana od tamtej pory: -51,69%
Polacy są tępi z natury w większości i bardzo rzadko w takiej sytuacji wysyłają SMS ,rzadko walczą o swója kasę , ogólnie o swoje. Wystarczy czasami obserwować sytuację w marketach jakie są reakcje ludzi gdy ktoś przy kasie zaczyna się upominać że kasjerka nie nabiła promocji albo nie wydała 2zl... wszyscy w kolejce wkurzeni, miny jak kot sra...cy na wietrze i tylko myślą że co za człowiek upomina się o 2 zł ....takie to kmiotki . Gdyby każdy się upominał o swoje to na wielu spółkach powstały by różne stowarzyszenia i ich władze troszkę by się musiały liczyć z akcjonariuszami
  • Słabo Autor: ~Max
  • Re: Słabo Autor: ~Ilejeszcze
  • Re: Słabo Autor: ~ecc
  • Re: Słabo Autor: ~pikuś
  • Re: Słabo Autor: ~Jarek
  • Re: Słabo Autor: ~Mój_panie
  • Re: Słabo Autor: ~bankroll

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
ECCGAMES 0,00% 0,40 2025-09-18 12:51:02
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.