Early Access tak, jak było to komunikowane od roku. Zwrócę uwagę na jeden mały "szczegół"Mając EA Coop plus FR Coop mają 2 ważne uderzenia sprzedażowe na PC. Przy GH było tylko jedno : Coop w 2020. Oczywiście czynnik casualowy w grze odegra kluczową rolę. GH ze względu na swoją specyfikę nie mógł pełni konkurować z grami dla midcorowych graczy jak The Forest czy Raft , a i tak poradził i radzi sobie nieźle, czyli da 300- 400mln przychodu w cyklu życia produktu i bardzo mocne IP na przyszłość. Juz za 3 tygodnie i parę dni zobaczymy na co mniej wiecej będzie stać Chimerę. Cel ponad 250 k wishlisty do końca roku i grubo ponad 500k do premiery co przy dobrej jakości dałoby grze multiplayer peak ponad 50k i w konsekwencji wyniki wolumenowe GH x minimum 2.5 w pierwszym roku sprzedaży. GH IMO pokryje wszystkie koszty bieżace , produkcji i podatków, a przychody z Chimery będą czystym zyskiem netto.