J-23 obserwuj na Steamie tagi, gdyż one dużo mówią (więcej niż followersi). Akurat w przypadku Prisona jest odbicie w tym zakresie. W niedzielę w kategorii "symulatory" wypadł z Top 50, a teraz jest na 33 miejscu.
https://store.steampowered.com/search/?term=%22symulatory%22
Fakt, że miejsce na globalu obecne - 102 jest o 28 niższe niż wczoraj o tej porze - 74. Pewnie w kolejnych dniach takżę będzie nieco niższe. Pocieszające (dla tych na długi termin) jest to, że wishlista rośnie teraz szybciej (o tym właśnie mówią o tagi).
Co do Succubusa to on bez wątpienia sprzedał się lepiej po 5 dniach aczkolwiek patrząc na szósty dzień (zakres miejsc 59-101), praktyczny brak bundli gry Madmind oraz wyższą cenę gry (Steam pozycjonuje miejsca w rankingu w ujęciu wartościowym) to obecna sprzedaż Prisona w ujęciu ilościowym może bardzo niewiele odbiegać od tej Succubusa w analogicznym okresie (czytaj szóstego dnia).
https://gaminganalytics.info/gb_chart/985830
Według mnie sprzedaż na poziomie 50k i zwrot kosztów w ciągu miesiąca od premiery jest realna.