Niedługo będą pisać ze prezes wyjechał na bahamy, spolka zaliczy plajte a programisci zachorowali na trond i nie moga pracowac z myszka i klawiatura lub ze w siedzibie drago był pozar i spalonely wszystkie dyski z plikami. Gra jest gotowa, bedzie sprzedawac sie ponad dziesiec lat, long dark mial premiere 8 lub 9 lat temu, winter ma super grafikę dzieki silnikowi unreal 5, ma wyjsc na konsole. Road to Vostok jest wlasnie na WL #51 na swiecie, Red Frost zostanie ogloszony jeszcze w tym roku. Nigdy wcześniej spółka nie miała tylu konkretnych planów i premier co teraz a wszystko to wydarzy się jeszcze w tym i przyszłym roku. Do tej pory sam Gas Station Simulator z dodatkami dawał świetne wyniki teraz Drago ma przed sobą aż sześć nowych premier w zasięgu ręki. Road diner simulator, motel simulator i czwarty tytul z uniwersum, takiego momentu w historii firmy po prostu nie było. Przed nami miesiące hypeu Road Diner Simulator i kolejne tytuły będą się nakładać, podbijając zainteresowanie graczy. To nie są plany „na kiedyś” jakieś nie wiadomo kiedy, albo listy intencyjne spółki jednego projektu, ostatniego tchnienia i robienia show pod wypchnięcie akcji tylko to gotowe produkcje i dodatki, które można traktować jak duże wydarzenia. Spolka poprawia wyniki, ma rating AAA, GSS ma ponad 1,5 mln graczy, a nadchodzące Shady Deals zapowiadane jest jako najdroższe i najbardziej oczekiwane DLC. Najlepsze dopiero przed nami. Do tego kurs od miesięcy jest przy ziemi wygląda, jakby wszystko było już „wyzbierane”. Niewidzialna reka rynku zrobi swoje, nikt nie wspomina czemu cisza trwala prawie dwa lata, duzy kapitał swoje pakiety brał duzo wyzej niz obecne poziomy kursu, free float to oficjalnie 20 procent. Teraz jakies info sie pojawilo i jest reakcja kursu. Gdy machina informacyjna ruszy, może być grubo. Takiej kombinacji po długiej ciszy i tylu dużych premier jeszcze nigdy nie było. Do tego akcjonariat ma stalowe ja ja, jeśli ktoś chce wchodzić musi zaakceptować ze będzie brać w górę, nadal jest bardzo tanio, s stosunku do potencjału śmiesznie tanio
A jeśli do tego dojdzie Red Frost… to może być przełom. To od tego projektu zaczynało Drago, na nim powstał pomysł Winter Survival. Teraz, gdy Winter jest gotowy, mają solidną bazę pod strzelankę na Unreal 5, bez błędów i z doświadczeniem z poprzednich lat. Wystarczy dodać walkę, tryb online i może powstać tytuł, który namiesza na rynku.
Polacy robią strzelankę – tym może żyć cały gaming. Tym bardziej że w tym roku opublikowano list intencyjny z Spirit Games, zakładający rozpoczęcie prac nad Red Frostem jeszcze w tym roku. Do tego zmiany na Steamie sugerują, że projekt wrócił do gry.
Nigdy nie było lepszego momentu. Idziemy po nowe poziomy.