Szanowny Panie Prezesie,
Jako akcjonariusze gratulujemy samozadowolenia. Cieszy nas, że jest Pan dumny z wyniku. Trochę strach pomyśleć, co by się działo na kursie, gdyby spółka osiągnęła wyniki, z których nie byłby Pan zadowolony.
Proszę wybaczyć uszczypliwość, ale każdy widzi, jak rynek zareagował na raport okresowy. To truizm, ale zaufanie bardzo szybko się traci, cierpliwość nawet najbardziej oddanych akcjonariuszy też ma swoje granice. Może zatem warto byłoby zorganizować jakiś czat albo konferencję, na których wytłumaczyłby Pan, dlaczego te wyniku uważa Pan za świetne? Co sprawiło, że zysk netto za Q2 jest śmiesznie niski (przy rekordowych przychodach)? Jakie są plany w zakresie osiedla domków (w zakresie których szczyci się Pan, że doszło do sprzedaży jednej sztuki, a zarezerwowano ich parę, podczas gdy domki na sprzedaż wystawione są od dobrych paru miesięcy, a może paru kwartałów? i rezerwacje o których Pan wspomina widnieją na stronie równie długo, więc nie jest to sukces ostatniego kwartału, tylko porażka, że nie doprowadzono do finalizacji transakcji). Na ostatniej konferencji wspominał Pan również o inwestycji polegającej na budowie budynku wielomieszkaniowego, na ten temat również cisza. Dlaczego spółka zdecydowała się wypłacić tak niską dywidendę? Oczywiście skok względem zeszłej dywidendy jest wysoki, jednak w żaden sposób nie odzwierciedla ona potencjału i wyniku spółki za 2021 rok - była to bardzo rozczarowująca dla akcjonariuszy decyzja.
Pytań jest o wiele więcej, te są tylko przykładowe.
Chodzi o odbudowanie zaufania i pokazanie planów na kolejne miesiące. W przeciwnym razie rynek dalej będzie uważał spółkę jako niestabilną (co po rekordowych i rosnących przychodach, skoro zysk za tym nie podąża?) i będzie ją po prostu omijał. A dotychczasowi akcjonariusze będą z niej uciekać, co właśnie obserwujemy.
rozczarowany akcjonariusz