LST Capital zakłada wyjście z inwestycji przez sprzedaż udziałów inwestorom branżowym.
Strategia przewiduje osiągnięcie przez LZMO co najmniej 10 proc. udziału w regionalnym rynku systemów kominowych, którego wartość obecnie szacuje się na 1,4 mld zł rocznie.
Potencjał produkcyjny LZMO pozwala na uzyskiwanie 70 mln zł przychodów rocznie z rentownością netto na poziomie 15 proc.
LZMO oczekuje na otrzymanie w I połowie 2014 r. niemieckiego certyfikatu W3G i planuje rozpoczęcie sprzedaży na tamtym rynku. Przyszły rok ma przynieść wzrost sprzedaży w Polsce o 50 proc. rdr i eksport na poziomie 1,5 mln euro.
Do 2015 r. spółka ma osiągnąć ponad 30 proc. wykorzystania mocy produkcyjnych, sprzedaż na poziomie minimum 24 mln zł i eksport do siedmiu państw. W 2016 r. strategia zakłada ponad 10-proc. udział w rynku kominów w Polsce i udział eksportu w sprzedaży powyżej 50 proc. Wtedy może zostać podjęta decyzja o podwojeniu mocy produkcyjnych.