Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  2,80 zł , zmiana od tamtej pory: -76,43%
po długim dniu wróciłam z butelką dobrego wina do domu i zastanawiam się jakie są moje wrażenia ...

to była dobra prezentacja, na prawdę dobra, nie tylko Ty Enigma jesteś mistrzem prezentacji :)))), widać ze Code to zawodowcy, ale czuć też, że się do tego przyłożyli i trochę pracy od podstaw ich to kosztowało

nie znam się na rynku kosmetycznym, więc ciężko mi to ocenić czy merytorycznie jest dobre czy złe, ale wszystko wydaje się uporządkowane i określone w celach jakie poszczególne marki mają osiągnąć

przy sprawnym zarządzaniu firma jest w stanie wyjść na rentowność handlując kosmetykami na stale rosnącym rynku, ot miła kosmetyczna firemka wysyłająca co jakiś czas kontener kremów Pani Walewskiej do Moskwy ....

prawdziwym "Blue Boxem" może być projekt Chopin, tylko to jest w stanie wyciągnąć firmę na innym poziom i zmienić kurs akcji w dwucyfrówkę

to wydaje się tak proste, że wręcz niemożliwe .....

na stronie MIRki jest prezentacja z Chopinem gdzie można obejrzeć projekty butelek i zapoznać się z projektem, każdy musi ocenić sam, czy mu się to podoba czy nie

decyzje inwestycyjne są indywidualne, ale akcje MIR warto mieć w portfelu w IV kwartale 2018, bo jeżeli im to wyjdzie to będzie absolutny hit, czy warto je mieć jutro? sama nie wiem, niby dzisiejsza prasa była dobra, ale czy to wystarczy? :)))

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.