Odp1:
W grudniu 2022 przekroczono milion, na dzień dzisiejszy PlayTracker pokazuje 1.32 mln
Odp2:
Weźmy 1.32 mln na dzień dzisiejszy za bardzo prawdopodobne.
Zatem w 10 miesięcy od grudnia przybyło 320.000 sprzedanych kopii.
Można zakładać że premiera GSS VR odbędzie się za około 12 miesięcy licząc od dnia dzisiejszego.
Przyjmując podobny miesięczny przyrost sprzedanych kopii wyszło by 320.000 x 1,2 = kolejne 384.000 kopii (im dalej od premiery tym tendencja mogłaby nieco spadać, z drugiej strony doszła sprzedaż poprzez Epic Store, zapowiadane są liczne update oraz porty obecnych już na rynku dodatków na konsole które mogą tą tendencje wyrównać tak, że założenie obecnej sprzedaży miesięcznej można uznać za trafne)
Zatem obecne 1.32 mln + 384 tysiące = 1.704 mln
Jeżeli każdy z zapowiadanych 7 płatnych DLC oraz poprzedzające je kampanie marketingowe oraz prawdopodobne pojawienie się atrakcyjnych promocji, zestawów, bundle wniesie wartość dodaną do procesu sprzedaży to myślę, że można zakładać wynik pomiędzy 1.7mln - 2mln sprzedanych kopii Gas Station Simulator przed premierą Gas Station Simulator VR Pozostaje mi postawić pytanie: czy kampania marketingowa wersji VR zwiększy zainteresowanie wersjami na PC i konsole? Moim zdaniem: tak