Informacje o przetwarzanych w bazie BIK danych osobowych udostępnia się na pisemny wniosek klienta (art. 33 Ustawy o ochronie danych osobowych). BIK ma 30 dni na udzielenie odpowiedzi, licząc od daty rejestracji wniosku. Odpowiedni formularz wniosku dostępny jest na stronie www.bik.pl a także bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta - ulica Pruszkowska 17 Warszawa. Wnioski składane drogą korespondencyjną należy przesyłać do Biura Obsługi Klienta listem poleconym.
W odpowiedzi na wniosek, klient otrzymuje Raport PLUS lub STANDARD, tj. komputerowy wydruk (zapis danych) z bazy BIK, zawierający informacje o jego zobowiązaniach wobec banków czy SKOK-ów oraz nazwy instytucji, które te informacje przekazały do Biura Informacji Kredytowej.
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (art. 32 ust. 5) osoba zainteresowana może skorzystać z prawa do informacji raz na 6 miesięcy otrzymując Raport STANDARD. Raport STANDARD udostępniany jest bezpośrednio w siedzibie Biura Obsługi Klienta BIK bądź przekazywany listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej. W tym przypadku Klient zobowiązany jest uiścić zryczałtowaną opłatę za wysyłkę Raportu w wysokości 10 zł.
Uzyskanie informacji z bazy BIK częściej niż przewiduje ustawa, oznacza sporządzenie Raportu PLUS, za który pobierana jest opłata w wysokości 30 zł. Raport PLUS udostępniany jest bezpośrednio w BOK bądź w trybie korespondencyjnym na wskazany przez klienta adres.
Raport PLUS pozwala każdemu na sprawdzenie dowolnie często: poprawności jego danych podlegających wymianie między bankami i SKOK-ami, informacji o zobowiązaniach, które już spłacił i zostały zamknięte, stanu zobowiązań, które poręczył.