Przychody - koszty = zysk
W comiesiecznych raportach masz np. 8 mln zł przychodu z unsolved, ale koszty aktywizacji graczy wynoszą 4 mln zł. Teraz dla przykładu przychody wzrastają do 12 mln zł i przy zalożeniu, że na aktywizację graczy wydadzą tyle samo co wcześniej to masz:
wcześniej 8-4=4 mln zł
potem 12-4=8mln zł
Rozumiesz ?
Oczywiście są także koszty pracowników itp. Ale już w tą płaszczyzne nie wchodziłem. Spółka zwiększa zatrudnienie, zatem koszty lekko wzrosną, ale mimo wszystko jesteśmy na etapie przez wypuszczeniem 2 kluczowych produktów.
Nie zgadzam się z wycena DM BDM, ponieważ sami sobie zaprzeczają, tj. wrzesień 24 wycena na 26.4zł a teraz 16.37zł to skoro wyniki nie spadły zatem dlaczego redukuja i to aż tak duzo wycenę ? Tak samo odnośnie realizacji tych 2 projektów.. zero pozytówów z ich strony, tak jakby nic to nie znaczyło. stabilnośc wyników jest podstawą, a nie tak jak te największe firmy gamingowe.. gdzie jak tytuł nie wypali to jazda w dół bo nie ma wyników dowożonych a jak wypali to rakieta, a gdy zbliżamy się do premiery to wzrosty kursu mimo, że rok do niej zostało. Chore.