@Asiorku, bo na takie targi największe na świecie, przyjeżdża się nie tylko po nowe umowy, ale też z gotowymi umowami, aby właśnie podpisać je w świetle jupiterów. Wie to każdy profesjonalny PR-owiec, zwłaszcza, gdy chodzi o spółki publiczne.
PESA, choć ma gigantyczne problemy zrobiła sobie przy okazji targów festiwal obietnic, a nawet podpisała umowę z PKP Cargo na "pojazd kosmiczny", choć ma problem, aby na czas wyprodukować zwykły.
NEWAG twierdził, że jest duże zainteresowanie Drogonami 2. W takiej sytuacji podpisuje się np. listy intencyjne. Ale nic takiego nie miało miejsca, lub NEWAG nie raczył poinformować akcjonariuszy.
Również zero informacji o opcji na lokomotywy dla ORLEN KolTrans. Zero informacji o postępie prac przy homologacji impulsów we Włoszech, tak samo, jak zero informacji o wpływie wygranej sądowej z lipca 2018 we Włoszech za kontrakt. Komunikacja z rynkiem wygląda źle. Brak informacji o wynikach I półrocza w głównych mediach to skandal. Jakby komuś zależało, by nie wzbudzać nadmiernego zainteresowania spółką, co mogłoby skutkować wzrostem popytu i wyceny akcji.
Zachowują się tak, jakby mieli spółkę prywatną, ale nie notowaną na GPW, w której wszyscy wszystko wiedza.