tylko że porównujesz pełna gre robioną za miliony przez lata z demem sprzedawanym tylko Polakom zrobionym za ułamek ceny Czarnobyla. Ta druga ma 98% pozytywów więc teoretycznie szansa na sukces jak wyjdzie gra w pełnym dostępie a ta pierwsze może liczyć na masę zwrotów.
Jedna i druga spólka ma podobną wartośc tylko Asmodev przejmują ci od konopi bo nie ma długów, jakby LMG nie miał to też ktoś by kupił cała spólkę a przy takim zadłużeniu jedyne na co tu można liczyć to upadłość.
Gry z większością negatywnych recenzji nikt nie kupi co najwyżej odda, Cyberpunk spowodował spadek wartości CDR o ponad połowę a miał jaką statystykę ? 78% pozytywów ? Przy 40% pozytywnych recenzji kto kupi grę ? Tylko akcjonariusz.
Lepiej gre kupcie zamiast kupować po 20 akcji chociaż umilicie czas i coś wam zostanie na pamiętke tej inwestycji./