Może w końcu zaczną robić jakieś większe akcje marketingowe skierowane na dany rodzaj produktów czy markę. To z pewnością przyciągnęło by to więcej osób do stanowisk i podniosło sprzedaż. Bo jak do tej pory nie widziałem tam żadnej takiej akcji. Generalnie ta sieć jest dość duża ale niewykorzystana w odpowiedni sposób. To daje duzy potencjał ale trzeba nad tym popracować.Mozna np. promować przez jakiś czas jakas marke telefonow jak np. teraz Huwaei robi w Euro RTV AGD. Skoro maja sieć 230 punktów to producenci telefonow mogliby być zainteresowani takimi akcjami.
Nowa strona internetowa połączona ze sklepem jest ładna ale tez oferta jest tam niepełna - miała się poszerzyć wkrótce i to "wkrótce" trwa już 3 miesiące.
Plus jest taki że sprzedaż telefonow w tzw. "open market" - czyli poza sieciami komórkowymi cały czas rosnie i będzie rosła a do tego dojdzie program 500+ który tez z pewnoscia wpłynie na wzrost sprzedaży telefonów, smartfonow i akcesoriów
Zobaczymy może coś poprawia w swoim działaniu w tym roku. Widać do tej pory wyniki są dobre więc nikt nie wnika dokładnie co tam się dzieje.