Szału nie ma, jest przyzwoity wzrost. Marża też nie jest zła.
W biznesie odzieżowym o marżach powyżej 50% bym zapomniał w najbliższych latach.
Konkurencja na wyprzedażach też cudów nie osiągnęła.
LPP za styczeń miał aż 35 % marży - tam to jest spadek.
Inne spółeczki branżowe też wyszły w styczniu różnie.
Ale rynek odzieżowy jest duży i duży tort jest do wykrojenia.
Tylko bardzo przemyślana wzorniczo oferta daje gwarancję na super wynik.
Selektywna inspiracja pomysłami firm z południa Europy może dać sukces w sprzedaży.
Wszyscy jeżdżą po targach i podglądają co inni mają ciekawego , czas może wysłać kogoś mądrego.
Z gromadą miłych zaściankowych d...lizaczy nic ciekawego się nie stworzy, a klasyki jest po uszy.
Za mało ciekawych wzorów jest w ofercie, ale może ja się nie znam. Łatwo jest krytykować.
Także jestem sceptyczny co do pomysłu zakupu e-sklepiku z odzieżą posezonową z Zielonej Góry.
Ale może jest coś czego my na razie nie wiemy z tym pomysłem.
Dobrze że Rage Age w końcu zrobił też plus , znaczy że czegoś się R. nauczył.
Reasumując jest duży potencjał w PRC i ten rok powinien to pokazać.