Okolice 50 zł. Co do RPG, to tutaj widzę nadal widzę kilka argumentów, że odrobina nadziei jest uzasadniona, bo Bladebound, mimo, że był umiarkowaną klapą biznesową, generalnie bronił się jakościowo jako mobile RPG i zgarniał dosyć dobre recenzje/opinie, a Artifex jak do tej pory całkiem nieźle uczył się na swoich błędach. Dodatkowo nauczyli się dużo o marketingu i monetyzacji na przykładzie Unsolved. Po drugiej stronie jest niestety ogromna konkurencja, więc przebicie się będzie trudne, a skopiowanie podejścia monetyzacji/marketingu z innego gatunku 1:1 prawdopodobnie byłoby wtopą.
No i chociaż to niewiadoma, to przy bardzo optymistycznym scenariuszu jest jakaś szansa, że byłby to game-changer, przy którym 50 zł okazałoby się śmieszną ceną (w zasadzie to wskaźnikowo to 50 zł wcale nie byłoby jakimś super balonem nawet dziś, a raczej optymizmem wycenowym), bo dobry sukces mobile RPG to w zasadzie zyski na poziomie aktualnie niewyobrażalnym.