@fanpli"silnik czasu rzeczywistego, oczywiście nie oni wymyślili, ale chcą go po swojemu dopracować, aby nie było błędów w renderingu"
Ty serio? zrozumiałeś to jako dopracowywanie Unreala, żeby zmniejszyć błędy w renderingu? Unreal nie generuje błędów renderingu co widać w co drugiej grze AAA. Może zedytują kod źródłowy engine'u renderującego? Czterema programistami którzy są w pli? Naprawde wiesz o czym mówisz? Mogą conajwyżej exportery istniejące zmienić na pasujące do swoich, lub swoje zmienić swoje, żeby pasowały do UE. Takie wdrożenie to po pierwsze przeszkolenie kilkunastu grafików i kilku technicznych, na gotowej dokumentacji i zaryzykowanie pierwszego projektu, ot co.
Nie zaglądam do portfela, ale tak z ciekawości mniej więcej 1-1000, 1k-10k, 10k-100k akcji? żebyśmy mieli obraz sytuacji.