W jednym akapicie piszesz, że w PLI Tworzą unreal engine i jednocześnie pytasz czy wiemy co to jest?
Nie musza już go tworzyć, Epic zrobił to dwie dekady temu.
Z perspektywy studia postprodukcji to jest wymiana jednego z 12 pipeline-stepów i modyfikacja 2 innych, żadne wielkie halo.
Otworzy to może jedną nisze więcej, bo jest tez rynek cinematików klasy B, robionych przez studia postprodukcji na Unrealu, ale to nie wywróci do góry nogami biznesu, ani nie obniży kosztów istniejącego, bo to jest jedna z 3 metod renderingu obecnie, a PI jest twardo obstawione w jednej z nich (CPU, GPU, RT). Takie experymetny są fajne, bo to postęp i bez tego ani rusz, ale w horyzoncie 1-2-3 lat wpływu na zysk nie będzie miało. Nie są to tez koszty, wdrożenie w skali PI na potrzeby 1/4 projektów szacuje poniżej półmiliona pln. Nie wiem czy pamietasz, o informacjach o rewolucyjnym wdrożeniu GPU, nie wiem czy wiesz ile cinematików było w ten sposób robione? Możesz mi pokazać w zyskach ten skok?
-
Ile masz akcji chłopaku że tak naganiasz drugi rok? Warto w ogole? czy bardziej hobbystycznie? Może przyjmij strate jak mężczyzna, zrealizuj, niech kapitał zarabia gdzie indziej, a nie marnuj życia na pisanie postów nie do obrony.
-
No i jak z tymi szkoleniami w końcu? Bo na forach wewnętrznych i na facebookach pracowników nie widziałem, żeby się dzieli szkoleniamy zagranicznymi, kursami, warsztatami sponsorowanymi przez spółke? Masz jakieś inne info z Walnego na ten temat?