Liczy się bardziej marża nie wydobywamy przecież aluminium. To co w magazynach i w produkcji zwiększa wartość ale trzeba też więcej środków na kupowanie tego aluminium. Jakoś spadek cen nie zaszkodził alumetalowi wzrost cen to też będzie miało znaczenie w ograniczonym zakresie. W tej chwili liczy się sprawą przejęcia. Przecież kurs jest zabetonowany i będzie do rozstrzygnięcia wezwania. Jedyne co dobre to od czasu zabetonowania kursu i fiaska wezwania podziało się trochę pozytywnych rzeczy . Nie wiedząc spowolnienia w tej branży nie widać problemów takich co mają inni. Grupa Kęty obcięła prognozę zysków na 2023 i to grubo a kurs w miejscu. Popyt na wyroby z aluminium spadł bo jest spowolnienie ale to było przewidywane. Ale nie spadł popyt na wyroby z aluminium w branży automotiv. No i ta umowa którą wydaje się że będzie zapewniała pracę na pełnych mocach i dobrych marżach w najbliższych kwartałach. A tego w cenie nie ma bo hydro zabetonowano. Jak cena się uwolni czyli skończy się temat wezwania to wtedy dopiero się kurs może zmieniać. No chyba że coś pomajstruja z cena która zaproponowali . Tamte 68.4 z kwietnia zeszłego roku to już jakaś zamierzchła historia niech nawet nie myślą ! Rok minął inflacja, nowe perspektywy,zarobione w międzyczasie pieniądze wzrostu na szerokim rynku każą tamta propozycje uznać za nieaktualna !