Jeśli ktoś myli prognozowanie z wyobrażeniem to to jest "niekorzystna laurka intelektualna". Podpowiem Ci czym się różni jedno od drugiego:
1. Prognoza:
Na podstawie dostępnych danych szacowane są zdarzenia przyszłe, przykład: IFZ wysoka pozycja na wishliście przed premierą, duża liczba followersów, duża liczba pobrań prologu oraz bardzo wysokie oceny prologu przełożą się na wysoką sprzedaż po premierze. Dokładnych liczb nie będę przytaczał, ale jeszcze przed premierą prognozy sprzedaży wahały się między 500-800 tys. sprzedanych sztuk. Ze względu na słabe oceny po premierze już wiemy, że będzie to bardziej 500 tys. niż 800 tys. niestety, ale to wciąż daje świetny wynik sprzedażowy.
2.Wyobrażenie:
Gra będzie miała magiczne słowo "co-op" i ma dobre oceny to świetnie się sprzeda.
Podstawowa różnica jeśli nie zauważyłeś to brak jakichkolwiek danych wskazujących na rozwój oczekiwanego scenariusza w drugim przypadku (chyba, że jakieś dane są to podaj linka, albo zbierz i opisz, nie interesuje mnie inwestycja w FFH więc nie śledzę ich gier).
Co oczywiście nie oznacza, że się nie wydarzy, ale na razie nie ma czynników na to wskazujących.
Ponieważ wiem, że niektórzy mają tu problemy z czytaniem ze zrozumieniem to jeszcze tylko podkreślę, nie twierdzę, że Forever Skies nie odniesie sukcesu (jakkolwiek ten sukces definiować), twierdzę, że na razie dostępne dane na to nie wskazują chyba, że ktoś chciałby się podzielić takimi, które na to wskazują. Zatem porównywanie już znanych danych ze sprzedaży IFZ, które są świetne z wyobrażoną sprzedażą Forever Skies, to albo manipulacja albo bardzo niekorzystna laurka intelektualna.