najgorszy scenariusz bedzie taki, ze po przeanalizowaniu polaczenia z orlenem wyjdzie, ze PNT odpada z serwisowania i dostarczania systemu IT dla polaczonej sieci.
Serwisowanie
- dostawca orlenu obsluguje juz 5 tys maszyn, wiec ma skale, doswiadczenie i pewnie nizsze ceny
- wiekszosc maszyn poczty serwisuje ricoh
- najmniej maszyn serwisuje PNT (tylko te ktore postawil)
System IT
- system orlen dziala od paru lat, obsluguje 5 tys. maszyn i (co wazne) zintegrowal usluge allegro i gls (i chyba kolejni kurierzy dolacza do tego systemu)
- PNT obsluguje wszystkie maszyny Poczty (1,2 tys.), ten system nie jest ich własnością i jest licencjonowany od firmy z Chin. Naklady na ich wlasny system IT (tylko PUDO) bedzie sie musial zmierzyc ze znacznym ograniczeniem srodkow przeznaczanych na utrzymanie i rozwoj -> stracili Zabke, czyli glownego klienta