No przejrzalem jeszcze raz liste z Twojego pierwszego postu i nie zostaje nic innego jak powiedziec: ch.. du.. i kamieni kupa:)
Ten rok pokazuje ze Pylon lepiej radzi w produkcji komunikatow cenotworczych niz glosnikow. W sumie to NC to czego mozemy sie spodziewac. Najwidoczniej to kolejny "twor" ktory jest nastawiony na nasze pieniadze z nowych emisji.
Probowales moze do spolki uderzac? Zapewnie znajda czas na rozmowe w pauzie pomiedzy produkcja poteznych ilosci kolumn (chyba srednio wyjdzie 5-6 szt dziennie) a milionami projektow prowadzonych na raz:
- domowienie jakze skomplikowanej umowy na sprzedaz w setkach jak nie tysiacach sklepach euro-rtv-agd
- zaprojektowanie nowej kosmicznej produkcji na rzecz unitra
- budowa od fundamentow poteznej nowoczesnej hali wraz z osprzetem hitech do produkcji glosnnikow w ultratajnej technologii ( czytaj: zaadaptowanie powierzchni w starym komunistycznym baraku z odpadajacym tynkiem i gruzem na kazdym kroku - kto byl ten wie )
- premiera ultra hiper konstrukcji sapphire 25 juz lada miesiac, z terminem obiecanym 06/10/2014
- premiera onyks - czyli kolumn dla mlodziezy zapowiadanej juz na czerwiec tego roku, niestety nikt do konca nie wie kiedy ujrza one swiatlo dzienne - nawet sama spolka
- marketing w jednej z najlepszej agencji marketingowej w Polsce - potezny jej efekt zauwazylismy juz na Facebooku gdzie grupa okolo 2,500 nastolatkow w wieku 13-15 dokonala uwaga uwaga "polubien Pylona" - ach co za moc
- zagranica - klienci wala drzwiami i oknami a codziennie na zachod odjezdza po 10 tirow wypchanych po brzegi kolumnami - co za popyt
- innej mniej lub bardziej pochlaniajace dzialania
;))))