Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: parę spostrzeżeń

Zgłoś do moderatora
Piotrze, obawiam się, że to nazbyt powierzchowna analiza.

Owszem zgadzam się, że przychody z doradztwa są kiepskie, a wyceny aktywów notowanych na giełdzie kolejny kwartał z rzędu spadły (stąd 6m straty).

Trzeba mieć jednak na uwadze to, że w II kwartale te straty z wycen zamienią się zapewne w zyski (o ile nie nastąpi jakaś katastrofa w czerwcu). Tu najważniejszy oczywiście jest KST, którego wycena w aktywach SKL to jakieś 18m (1,80 zł w każdej akcji SKL).

Poza tym s-ka jest chyba na 5-ym miejscu wśród najmniej zadłużonych na GPW, nie ma opcji, ma masę aktywów wycenionych w cenie zakupu (Polcynk, Instalexport, Synerway, kilka innych spółek, nieruchomości itd). Więc sugestia, że są w obliczu bankructwa jest lekkim nadużyciem. Chyba, że chcesz się obkupić jeszcze przed odpałem... To rozumiem.




Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
SKYLINE -0,65% 1,52 2025-10-06 09:35:56
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.