Wyeliminowanie bugów. Ale.
1. Zawsze jest jakas priorytetyzacja bugów do naprawy i zawsze robisz release produktu akceptując jakąś liczbę błedów. Troche dziwi, że nie rozsiazali tych problemów z wirtualnym pulpitem itd, ale tez rozumiem biznesowe ciśnienie na premierę przed świętami.
2. W zamknietych betach, a przynajmniej tych, w ktorych ja sam bralem udzial, masz zwykle grupkę ochotników-zapaleńców i festiwal rad i sugestii zmian. Nie zawsze jest to reprezentatywne dla ogółu graczy. Doszlifowanie gry to albo juz w patchach po premierze, albo w otwartej becie, na duzej populacji grajacych. Tak przynajmniej to widze, na podstawie moich doswiadczen z zamknietymi betami i ich wplywem na stan premierowy.
3. Duza ilosc informacji istotnych dla poprawy jakosci gry bierze sie z monitorowania „naturalnego” przebiegu gry „naturalnych” graczy, a nie beta-testerow, ktorzy siłą rzeczy na pewnych fagmentach sie fiksują, przechodzą wiele razy, itd. Pokrycie produktu betą jest inne, niz naturalnymi rozgrywkami.
Generalnie tez wierzę, ze wersja na Oculusa bedzie dopracowana w wysokim stopniu, wykorzystujac kilka miesiecy doswiadczen naturalnych graczy.