Poszczególne obszary biznesowe i tendencje, jakie w nich widać, omówił Wiceprezes K2 Holding Michał Paschalis-Jakubowicz. W segmencie marketingowym podkreślił wysoki potencjał PerfectBota.
– Jego nazwa oznacza nie tylko to, czym chcielibyśmy, aby był ten produkt, ale również pokrywa się to z rzeczywistością. W testach w realnych warunkach nasze rozwiązanie wygrywa z rozwiązaniami konkurencyjnymi – wskazał Wiceprezes Paschalis-Jakubowicz.
Uczestników spotkania interesowały przy tym takie kwestie, jak pozyskiwanie nowych klientów przez PerfectBota – w szczególności, czy są wśród nich mniejsi klienci niż ujawnieni giganci pokroju LPP, IKEA i 4F.
– Nie zależy nam obecnie na sprzedaży PerfectBota do mniejszych klientów, mając na względzie kwestie wysiłku sprzedażowego i kosztów wdrożenia. Ważne jest to, że rozwijamy usługi dla obecnych klientów i notujemy wzrost przychodów z klienta. Na II kwartał planujemy uruchomienie produktu w wersji anglojęzycznej i uruchomienie sprzedaży międzynarodowej – wskazał Prezes Paweł Wujec.