Co o tym myslec:
1. Zarząd nie zadbał o DUK. Bez tego działu Telestrada bedzie wydawac pieniądze na marketing i po roku tracic klientów bo zwykły konsultant w telestradzie doradza klientowi do OPUSZCZENIA sieci.
2. Marketing nie działa tak jak się zarząd spodziewa. Ile np. kosztuje reklama (ogromna) w Krakowie na ulicy Pawia obok dworca? Jakie efekty przynosi? Chyba zadne. A nawet jak tak: Bez DUKu po jednym roku klient odejdzie. To jest nie efektywne.
3. Telestrada chcę klienta ktory jest w stanie więcej zapłacic. Ale w tym wypadku obstawiają na złą strategie ogłaszając się "najtańszą ofertą na rynku".
Akcja w tym wypadku jest przewartościowana bo w nastepnych miesiącach bedą spadki aktywnych kart o okolo 2000-3000 kart jak sie nic nie zmieni (i sie nie zanosi na zmiane!).
Realny kurs akcji: 12 PLN