Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  15,90 zł , zmiana od tamtej pory: 32,08%

Re: Nowe INFO! Idą w zieloną energię!!

Zgłoś do moderatora
A ostatni split pomógł im jakoś? Zwiększyła się płynność, wszyscy zaczęli się zabijać o akcje, kurs poszybował? Robienie splitu nie ma najmniejszego sensu, jeśli procentowy udział się nie zmienia. Zamiast splitu trzeba było zrobić emisję, taką aby zarząd miał mniejszy udział akcji, najlepiej poniżej 50% i wtedy zewnętrzni inwestorzy mogliby kontrolować to co tam się dzieje. Sytuacja tej marnej firmy zmieniłaby się o 180 st gdyby przenieśli się do Polski, albo przynajmniej mieliby tu swój duży oddział. Ta część w Polsce powinna właśnie wynikać z emisji akcji, która finansowałaby to przejście. Gdyby ten cały zarząd myślał takimi kategoriami, a nie robiłby bezsensowne splity, to akcje dziś kosztowałyby 2-3 więcej.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
AGROLIGA 0,00% 21,00 2025-10-24 15:28:54
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.