strona mówi sama za siebie - ci ludzie chcą wywalić w kosmos ten biznes. Jak maja sprzedawać jak na stronie nie ma ani słowa o produktach!? Okrągłe opisy obszarów produktowych, zero nazw własnych, zero doświadczenia - które akurat maja.To wyglada jak startupik bitechnologiczny jakich jak psów na rynku. Gdzie tam wybrzmiewa wszystko to co było w nich akurat niepowtarzalnlne? A nazwa - odcięli się od najważniejszej wartości spółki - dla B2B akurat kojarzącej się z przełomowymi rozwiązaniami, zdolnymi ludźmi. Ktoś jest w stanie zapamietać to coś na O? Chcą ewidentnie na maksa obniżyć wartość spółki żeby ja swoim sprzedać. Laska ma firmy marketingowe, zleca "kampanie" swoim zbeym jeszcze wyciągnąć kasę dla siebie z tych 20 baniek. A jak wyglada sprzedaż? Święta były, "odporność" teraz napędza innym słupki. W prospekcie stawiali na badania i marketing. Gdzie ten marketing jak od kilku tygodni nie ma info o produktach na stronie? Marketing zaraz pewnie będzie - musiało zająć to czas żeby odpowiednio najkorzystniej wydać zleconka dla swoich.
Kto tam odpowiada za sprzedaż? jaki jest updejt rozmów kostrzewy na rynkach zagranicznych? Inni idą jak burza a oni siedzą i nas wszystkich udupiaja!