Spółka w odpowiedzi na moje pytania potwierdza to co było wiadomo - czyli znaczny wzrost kosztów reklamy zniechęca do dużych inwestycji w reklamę i skupiają się na generacji zysku z puli obecnych graczy i podniesieniu LTV. Wg mnie to rozsądne - zeszły miesiąc pokazał, że pomimo spadku przychodów zysk m/m był większy niż w sierpniu i chyba o to chodzi w ostateczności - posiadać zysk. Czy wg Was lepiej "ładować" kasę w reklamę nie generując dodatkowego zysku ? W ten sposób inne spółki konkurujące z nimi o reklamę wśród graczy będą robić to samo i wysokie koszty reklamy, które były anomalią staną się regułą dla wszystkich z branży. Rynek jest zmienny i spółka musi umieć się też do niego dostosowywać. Tutaj oprócz podnoszenia nakładów na reklamę mają inne możliwości podnoszenia zysku - choć nieco bardziej odsunięte w czasie. Dla mnie super ważne jest również posiadanie dużego zaplecza finansowego (obecnie to chyba ponad 34 mln zł na koncie - do sprawdzenia), gdyż poduszka finansowa umożliwia im działanie strategiczne, zaplanowane, długofalowe a nie paniczne posunięcia, które często działają tylko na chwilę. Zwróćcie uwagę, na jakim etapie jest spółka obecnie. Pomimo spadku przychodów zysk oscyluje co miesiąc w okolicy 3-4 mln zł - co miesiąc. Jak daleko jest od jakiegokolwiek widma straty miesięcznej.... To jest kosmos jak dla mnie w jak bezpiecznym położeniu pomimo zawirować na rynku reklamy znajduje się spółka. Dlatego też dziwi mnie reakcja rynku (akcjonariuszy) wg mnie nieadekwatna do obecnej sytuacji. Dla wszystkich dużo cierpliwości życzę :)