Podsumuje to co sie wydarzylo od momentu premiery:
1. gra sprzedala sie w przedziale od 300k do 500k (czekam z niecierpliwoscia na kolejny komunikat Prezesa),
2. gra zbiera dobre lub bardzo dobre recenzje (wszystko ponizej 7/10 to czysta zlosliwosc/niewiedza/nieudolnosc recenzentow, osobiscie po ukonczeniu gry daje mocne 8/10),
3. gra zostala zauwazona w mediach spolecznosciowych (tryb fotograficzny, koty, fan arty) a spolecznosc mocno argumentuje ze gra zaluguje na wyzsze oceny niz srednia od recenzentow sami wystawiajac jej oceny znacznie wyzsze od obecnej sredniej,
4. pojawia sie wiele glosow graczy ze chca sequela,
5. Bloober po raz kolejny pokazal ze umie w horrory na poziomie tylko troche nizszym niz Capcom.
Fundamenty spolki na chwile obecna sa jeszzce silniejsze niz byly, kurs zanurkowal bo inwestorzy (rozniez ja) spodziewali sie startu sprzedazy tak jakby gra w nazwie miala "Resident Evil" a nie "Cronos". Ogon sprzedazowy bedzie dlugi, ci co nie wierza niech sprawdza peaki graczy dla takich gier jak "Silent Hill 2 Remake" (23k peak, sprzedaz steam 760k) czy Resident Evil 7 (20k Peak, sprzedaz steam 4,4 mln), horrory to nie sa gry w ktore zasiadasz po ciezkim dniu pracy i chcesz sie rozerwac, to gry w ktore grasz kiedy masz na nie nastroj.