Nikt "normalny" tego nie kupi.
Marketing manager na tweeter oficjalnie ogłasza wszem i wobec ze gry nie należy maksymalnie monetyzować
tylko dodawać bezpłatne dodatki ponieważ gracze się wtedy cieszą.
W tym samym czasie "uśmiechnięty" Damian prowadzi chyba w Karpaczu jakiś webinar dla inwestorów
jeżeli mówił to samo co marketing manager to nie ma co się dziwić ze jest obrót 10szt akcji
inwestorzy pewnie w głowy się tylko popukali słysząc taką koncepcje biznesu.
Spółka w gamepassie nie robi płatnych DLC to jest absurd w czystej postaci, mają IP i społeczność którą trzeba monetyzować
ponieważ nie wiadomo czy następny tytuł tak "siądzie" co jeżeli nie? będą żyli za uśmiechy graczy?
Zapewne uśmiechnięty Damian wyjdzie wtedy i powie ze kurs akcji ma gdzieś ( tak jak po co-op kiedy spółka spadła o 50%)
opowie ile to darmowych dodatków zrobili i z uśmiechem zakończy wywiad dumny z "sukcesu".
Mają tytuł który zażarł to zamiast wyciskać jak cytrynę, to cieszą się ile to darmowych dodatków nie zrobili.
Szkoda ze za darmo IP od Toplitz nie dostali wszyscy by się ucieszyli a przecież to o uśmiechy chodzi w spółce giełdowej
broń Boże nie o zarabianie.
Ta spółka to dramat jeśli chodzi o kwestię PR w stronę akcjonariatu, tylko amatorzy trzymania się za ręce i wspólnego śpiewania
Kumbaya mogą być tu zadowoleni.