Dnia 2025-02-20 o godz. 17:30 grinnek napisał(a):
> Twoje linii są nieistotne, bo wycena remontu została uwzględniona w szacunkach, które są najbardziej aktualnym raportem. Koszty te są dużo poniżej gotówki stalexportu, a także dużo poniżej zysków zatrzymanych z lat ubiegłych. Także w pompie mam ten remont autostrady i koniec koncesji, bo spółka ma do wypłaty akcjonariuszom tłusta, sowitą wypłatę i jeszcze ponad 2 lata żniw. Obecnie 5zl za stalexport to mało, a mamy 3,17zl
na razie udowodniłeś jak "świetnie" interpretujesz zawartości raportów spółki, wciąż masz problem z pasywami i chciałbyś "sztucznie zaniżać wartość księgową" przy ich pomocy? znowu NIE podałeś źródeł i sposobu liczenia twoich "sensacji", znowu "macie 3,17zł" a nie po prostu taki jest kurs, zawartość https://www.bankier.pl/wiadomosc/Co-z-autostrada-A4-w-zarzadzie-Stalexportu-Resort-zdradza-plany-8748601.html i https://www.bankier.pl/wiadomosc/Stalexport-Autostrady-chce-wydac-na-inwestycje-w-A4-blisko-540-mln-zl-do-marca-2027-r-8884803.html nie zniknie mimo twoich niezbyt pobożnych życzeń, podobnie zależność między poziomem WIGu a kursem Stx