Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: moja teoria nt. jezet

Może ma Pan słuszność, ale poszperałam trochę w internecie, w tym na Miraculum, ktoś wspominał że on z tam tond przyszedł do nas, i zauważyłam że działanie podobne. Tam też pisał o tych wróblach i gołębiach i żeby sprzedawać, po czym spółka wybiła się ponad opór i doszła do ponad 60 gr. Co do łapani leszczy i łykania, to nie znam się bardzo na tym, ale wydaje mi się że to raczej zbieranie bo wcześniej było tu kupione 1 mln akcji, ostatnie dni również, dzisiejszy też wyższe obroty, a nie spada tylko delikatnie rośnie. Wreszcie dziś ktoś wziął z najwyższej półki 150000 tysięcy akcji w jednym zleceniu, oj nie wydaje mi się że to leszcze. Dla mnie niech sobie mówi co chce, ja na razie nie sprzedaję i mam nadzieje że znawca gołębi nie zakocha się nagle w naszych akcjach, bo tam jak nagle polubił spółkę, zaczęła się korekta. Pozdrawiam i życzę nam zysków.
  • moja teoria nt. jezet Autor: ~hm
  • Re: moja teoria nt. jezet Autor: ~Ornitolożka

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]