Ok. Czy to juz wszystkio z Twojej strony jeśli chodzi o niedociągnięcia? Jeśli tak to w porządku. Dawaj znać jakby jeszcze coś wpadło Ci do głowy. Mail poszedł. Co do Semilaca....osobiście uważam, ze po przejęciu go przez Fundusz stal sie on ( Semilac) wlasnie marką dla ludu. A to dlatego ze został wprowadzony do takich sklepów jak Rossmann, DM itp drogerii. Produkt profesjonalny charakteryzuje sie tym ze jest rozprowadzany poprzez wyspecjalizowane hurtownie i przedstawicieli lub bezpośrednio z magazynów producenta. I nie jest dostępny masowo po zaniżonych cenach w sieciach handlowych. Taka np. Wella. Ma osobne linie na markety i osobną profesjonalną linię na salo y fryzjerskie. Jakość i wydajność tych produktów jest nieporównywalna. Moim zdaniem Fundusz nastawiony tylko i wyłącznie na szybki zysk osłabił prestiż Semillaca, ktory zbudowała p. Sylwia. Takie jest moje skromne zdanie. Tak to widzę. Oczywiście jeśli jest coś do poprawy u nas trzeba zwracać uwagę. Obiektywnie patrzeć na sytuację wszak wszyscy pracujemy poniekąd na sukces tej spółki. I jakby górnolotnie to nie zabrzmiało jesteśmy jej udziałowcami i powinno nam na tym zależeć. Chyba ze ktoś ma to gdzieś i zależy mu tylko na tym aby kursem bujało bo z tego żyje. Ale nie oszukujmy sie. Tacy tez tu są.
Pozdrawiam.
Dam znać gdy sie czegoś dowiem.