Dalej wiercisz dziurę w brzuchu tym pozycjonowaniem stron. Naprawdę uważasz, że prowadzący salony beauty kupując kosmetyki wpisują w Googlach hasła typu "lakier do paznokci"? Czy raczej podążają za aktualnymi trendami, aby nie wypaść z biznesu. A trendy wyznaczają eksperci w danej dziedzinie. Prościej się nie da. Spokojnie, 8belle nie wyprze z rynku lakierów z biedronki. Tak jak mamy auta premium i auta dla ludu.
Wiem, że wielu z was chciałoby tu i teraz, ale wszystko musi potrwać. Tu spekulacja już się skończyła, strategia jest realizowana krok po kroku. Pojawiają się kolejne produkty, następne dołączają do oferty sprzedażowej, niedługo rozpoczynają się szkolenia, mamy kolejny kanał na tiktoku.
Patrząc na inne spółki gdzie często są tylko obietnice, listy intencyjne i na koniec wielkie nic, to tu po roku realizacji strategii zajdziemy daleko. To tylko moja opinia.